Uhanalaiset eläimet-luontokoulu 5.-7.-luokille RYHMÄ A
Ilmiöpohjaiseen oppimiseen perustuva kolmen kerran luontokoulukokonaisuus Meriharjun luontotalon ja Korkeasaaren luontokoulu Arkin yhteistyönä
”Uhanalaiset eläimet”-ohjelma on 5.-7.-luokille suunnattu inspiroiva ja innostava ilmiöpohjaisen oppimisen kokonaisuus, joka koostuu kolmesta tapaamiskerrasta. Tavoitteena on syventää ymmärrystä uhanalaisuudesta ja kaikkien eliöiden keskinäisistä riippuvuussuhteista tutkivalla, toiminnallisella työotteella. Oppilaat tekevät pienryhmätyönä tutkimuksen ja luovan tuotoksen yhdestä valitsemastaan uhanalaisesta eläinlajista. Ohjelma tehdään Korkeasaaren luontokoulu Arkin ja Meriharjun luontotalon yhteistyönä.
HUOMIO! Luontokoulu ei ole ryhmäytyspäivä. Tämä luontokoulukokonaisuus sopii ryhmälle, jolla on aito kiinnostus aiheeseen sekä ryhmädynamiikka ja yhteistyötaidot kunnossa. (Jos kaipaat luokallesi ryhmäytystä, ota yhteyttä seikkailutalo@hel.fi)
Ajankohdat:
Ryhmä A ke 13.11., to 21.11., pe 29.11.
Ohjelman kesto: 1. ja 3. tapaamiskerta klo 9:30-13 Meriharjun luontotalolla
2. tapaamiskerta Korkeasaaressa klo 10-15
Max: 24 oppilasta HUOM! Emme voi ottaa ohjelmaan tätä suurempia ryhmiä.
Ilmoittautuessasi kerrothan luokastasi ja sen mahdollisista erityistarpeista ja kerro miksi ohjelma sopisi juuri teille. Lähetämme hyväksytylle ryhmälle infokirjeen, jossa tarkemmat tiedot luontokoulupäivistä.
- environment and nature
- nature school
- Nature conservation
- Nature
- Environment and nature studies
- Environmental education
- Animals
- grades 3–6
- grades 7–9
Environment and nature
Nature school
Grades 3–6, Grades 7–9
animals, environment and nature studies, environmental education, nature, nature conservation
Finnish
Queueing allowed
Nuorisopalvelukokonaisuus
Occurrences (2 pcs)
Date | Language | Event location | Seats left | ||
---|---|---|---|---|---|
21.11.2024 Th | 08:00 – 13:00 | Finnish | Helsinki Zoo | 0 / 1 | Registration ended |
29.11.2024 Fr | 07:30 – 11:00 | Finnish | Meriharjun luontotalo | 0 / 1 | Registration ended |