Uhanalaiset eläimet-luontokoulu 5.-7.-luokille RYHMÄ A
Ilmiöpohjaiseen oppimiseen perustuva kolmen kerran luontokoulukokonaisuus Meriharjun luontotalon ja Korkeasaaren luontokoulu Arkin yhteistyönä
”Uhanalaiset eläimet”-ohjelma on 5.-7.-luokille suunnattu inspiroiva ja innostava ilmiöpohjaisen oppimisen kokonaisuus, joka koostuu kolmesta tapaamiskerrasta. Tavoitteena on syventää ymmärrystä uhanalaisuudesta ja kaikkien eliöiden keskinäisistä riippuvuussuhteista tutkivalla, toiminnallisella työotteella. Oppilaat tekevät pienryhmätyönä tutkimuksen ja luovan tuotoksen yhdestä valitsemastaan uhanalaisesta eläinlajista. Ohjelma tehdään Korkeasaaren luontokoulu Arkin ja Meriharjun luontotalon yhteistyönä.
HUOMIO! Luontokoulu ei ole ryhmäytyspäivä. Tämä luontokoulukokonaisuus sopii ryhmälle, jolla on aito kiinnostus aiheeseen sekä ryhmädynamiikka ja yhteistyötaidot kunnossa. (Jos kaipaat luokallesi ryhmäytystä, ota yhteyttä seikkailutalo@hel.fi)
Ajankohdat:
Ryhmä A ke 13.11., to 21.11., pe 29.11.
Ohjelman kesto: 1. ja 3. tapaamiskerta klo 9:30-13 Meriharjun luontotalolla
2. tapaamiskerta Korkeasaaressa klo 10-15
Max: 24 oppilasta HUOM! Emme voi ottaa ohjelmaan tätä suurempia ryhmiä.
Ilmoittautuessasi kerrothan luokastasi ja sen mahdollisista erityistarpeista ja kerro miksi ohjelma sopisi juuri teille. Lähetämme hyväksytylle ryhmälle infokirjeen, jossa tarkemmat tiedot luontokoulupäivistä.
- Ympäristö ja luonto
- Luontokoulu
- Luonnonsuojelu
- Luonto
- Ympäristö- ja luonnontieto
- Ympäristökasvatus
- Eläimet
- 3.–6. luokat
- 7.–9. luokat
Ympäristö ja luonto
Luontokoulu
3.–6. luokat, 7.–9. luokat
eläimet, luonnonsuojelu, luonto, ympäristö- ja luonnontieto, ympäristökasvatus
suomi
Jonotus sallittu
Nuorisopalvelukokonaisuus
Tapahtumat (2 kpl)
Ajankohta | Kieli | Tapahtumapaikka | Paikkoja jäljellä | ||
---|---|---|---|---|---|
21.11.2024 to | 08:00 – 13:00 | suomi | Korkeasaaren eläintarha | 0 / 1 | Ilmoittautuminen päättynyt |
29.11.2024 pe | 07:30 – 11:00 | suomi | Meriharjun luontotalo | 0 / 1 | Ilmoittautuminen päättynyt |